ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ

Οι παρόντες γενικοί όροι πωλήσεων ισχύουν και είναι εφαρμοστέοι σε κάθε σύμβαση πωλήσεως εμπορευμάτων της PAL η οποία συνάπτεται στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό, μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας www.pal.gr. Η υποβολή παραγγελίας προς την PAL συνιστά αυτοδικαίως πλήρη και ανεπιφύλακτη αποδοχή από τον «Χρήστη» των παρόντων γενικών όρων. Ο τιμοκατάλογος των προϊόντων, τα οποία εμπορεύεται η PAL υπόκειται σε εκ μέρους της μονομερείς τροποποιήσεις άνευ ουδεμίας υποχρεώσεως προειδοποιήσεως. Η τιμή ωστόσο ενός προϊόντος παραμένει η ίδια από την στιγμή της επιλογής του και της τοποθέτησής του στο Καλάθι Αγορών μέχρι την Ολοκλήρωση της παραγγελίας. Σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας η τιμή ενδέχεται να έχει τροποποιηθεί.

  1. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Η Παραγγελία του προϊόντος γίνεται είτε μετά την εγγραφή του Χρήστη στον ιστότοπο της PAL και την απόκτηση «ονόματος χρήστη» και «κωδικού αριθμού» είτε με την χρήση λογαριασμού επισκέπτη όπου γίνεται καταχώρηση των πλήρων στοιχείων του Χρήστη- Αγοραστή τα οποία αφορούν την επικοινωνία του με την PAL και την αποστολή των προϊόντων της εταιρίας σε αυτόν. Ο Χρήστης υποχρεούται να κρατά μυστικούς τους κωδικούς και τα ονόματα που του δόθηκαν και να μην τα γνωστοποιεί σε τρίτους. Ο Χρήστης προσθέτει το ή τα προϊόντα που επιθυμεί να αγοράσει στο ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ και στην συνέχεια επιλέγει την ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ της παραγγελίας του, οπότε ο Χρήστης θα κληθεί να αποδεχθεί τους όρους χρήσης του Ιστότοπου, τους υποχρεούται να διαβάσει πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας του.

Στην συνέχεια ο Χρήστης επιλέξει την έκδοση Απόδειξης ή Τιμολογίου καταχωρώντας τα πλήρη φορολογικά του στοιχεία που του ζητούνται στην ηλεκτρονική φόρμα και επιλέγει επίσης τον τρόπο παραλαβής του προϊόντος, είτε με αποστολή στη διεύθυνση τιμολόγησης ή άλλης διεύθυνσης, είτε με παραλαβή από το κατάστημα της PAL.

  1. ΤΡΟΠΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Ο Χρήστης - Αγοραστής επιλέγει έναν από τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής του προϊόντος :

(α) με Κάρτα, χρεωστική ή πιστωτική και προπληρωμένη

(β) Paypal

Στην περίπτωση παραγγελίας για λογαριασμό εταιρίας η κάρτα θα πρέπει να είναι εταιρική και το όνομα του παραλαβόντος να αναγράφεται στην κάρτα, ενώ κατά την παραλαβή του Προϊόντος θα πρέπει ο παραλαβών να επιδείξει την εταιρική κάρτα και την αστυνομική του ταυτότητα. Ομοίως στην περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα ο Αγοραστής θα πρέπει να είναι παρών κατά την παραλαβή της παραγγελίας έχοντας μαζί του την πιστωτική κάρτα και την ταυτότητά του.

  1. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΕΛΑΤΗ & ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ

Η PAL φροντίζει για την εξασφάλιση του απορρήτου της μεταφοράς των δεδομένων των Χρηστών, χρησιμοποιώντας το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL 256-bit σύμφωνα με το οποίο κρυπτογραφούνται όλες οι πληροφορίες και τα προσωπικά στοιχεία του Χρήστη - Αγοραστή. Η κρυπτογράφηση είναι ουσιαστικά ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού. Σε όλη την διαδικασία της παραγγελιοληψίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα της PAL, όλη η επικοινωνία ανάμεσα στον υπολογιστή του Χρήστη και στον Ιστότοπο κρυπτογραφείται με χρήση κλειδιού κρυπτογράφησης. Το ηλεκτρονικό σύστημα της PAL αποκρυπτογραφεί πρώτα τις πληροφορίες που λαμβάνει χρησιμοποιώντας το ίδιο κλειδί (που προκαθορίζεται με την έναρξη της σύνδεσης του χρήστη με την υπηρεσία) και στη συνέχεια τις επεξεργάζεται. Τα συστήματα της PAL, αποστέλλουν πληροφορίες προς τον Χρήστη ακολουθώντας την ίδια διαδικασία κρυπτογράφησης.

Με αυτή την τεχνολογία, κάθε στοιχείο που καταχωρείται στον ιστότοπο κωδικοποιείται και στην συνέχεια διερευνάται η αυθεντικότητα του μηνύματος και του server από όπου προήρθε το μήνυμα.

Η PAL δεν διατηρεί ούτε ζητάει στοιχεία πιστωτικών, χρεωστικών ή/και προπληρωμένων καρτών για τις παραγγελίες του Χρήστη. Ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που επιλέγει ο Χρήστης, ο Ιστότοπος ανακατευθύνει τον Χρήστη προς το ηλεκτρονικό σύστημα του αντίστοιχου τραπεζικού ιδρύματος για την ολοκλήρωση της πληρωμής. Στην περίπτωση που ο Χρήστης έχει επιλέξει ως τρόπο πληρωμής το PayPal, τα στοιχεία της διεύθυνσης παράδοσης διαβιβάζονται στο paypal, προκειμένου να μπορεί να επιβεβαιωθεί/αποδειχθεί η ορθότητα της παράδοσης στην εν λόγω διεύθυνση. Οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω PayPal αφορούν αποκλειστικά παράδοση στον χώρο του πελάτη και δεν συνδυάζονται με άλλους τρόπους πληρωμής.

  1. ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας εμφανίζεται ο αριθμός της ηλεκτρονικής παραγγελίας του Χρήστη- Αγοραστή και αποστέλλεται στο email που δήλωσε ο Χρήστης κατά την εγγραφή του γραπτή επιβεβαίωση της συναλλαγής με όλες τις λεπτομέρειες της παραγγελίας του και τον τρόπο παράδοσης του προϊόντος του.

Σε περίπτωση επιθυμίας του Χρήστη - Αγοραστή για τροποποίηση ή / και ακύρωση της παραγγελίας του θα πρέπει να επικοινωνήσει άμεσα με την PAL με email customercare @pal.gr ή στο τηλ +30 210 8000112 ώστε να μην προωθηθεί προς παράδοση η παραγγελία από την PAL.

  1. ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Για παραγγελίες από €50,00 και άνω τα προϊόντα θα αποστέλλονται ΔΩΡΕΑΝ σε όλη την Ελλάδα.

Το κόστος παράδοσης και ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης των προϊόντων ισχύει από την επομένη ολοκλήρωσης της παραγγελίας και ενδεικτικά υπολογίζεται ως εξής:

Κόστος 1ου τεμ.

Κόστος για κάθε επιπλέον τεμ.

Εκτιμώμενος Χρόνος Παράδοσης

Αστικές Περιοχές

€3,90

+€1,50/τεμ.

3-4 εργάσιμες ημέρες

Δυσπρόσιτες Περιοχές (όπως απομακρυσμένα χωριά κ.α)

€5,00

+€1,50/τεμ.

4-5 εργάσιμες ημέρες

Το κόστος αυτό της παράδοσης που ενδεικτικά αναφέρεται ανωτέρω, ενδέχεται να τροποποιηθεί από την εταιρεία ταχυμεταφοράς τον προϊόντων (courier).

Η PAL δεν καλύπτει τις παραγγελίες που αφορούν περιοχή παράδοσης εκτός Ελλάδος.

Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς και η PAL δεν ευθύνεται για την μη τήρηση των ανωτέρω παρά μόνον εφόσον αποδειχθεί αποκλειστική δική της υπαιτιότητα.

Στην περίπτωση που ο Χρήστης - Αγοραστής επιθυμεί να παραλάβει τα προϊόντα του μέσω άλλου μεταφορέα πέραν της συνεργαζόμενης ιδιωτικής εταιρείας courier επιβαρύνεται με το κόστος της αποστολής αυτής.

  1. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Σε περίπτωση εσφαλμένης παραγγελίας, παραγγελίας που δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του Αγοραστή ή ελαττωματικού προϊόντος, ο Αγοραστής έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού παραλάβει το προϊόν, να το επιστρέψει, εντός το αργότερο δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της παράδοσης του προϊόντος, με έξοδα της PAL. Προκειμένου για επιστροφή προϊόντος λόγω υπαναχώρησης του Αγοραστή θα πρέπει ο Αγοραστής να συμπληρώσει το ειδικό έντυπο που βρίσκεται εδώ.

Εφόσον το προϊόν αποδειχθεί ότι είναι ελαττωματικό, και επιστραφεί εντός της περιόδου της εγγύησης που το καλύπτει, θα αντικαθίσταται από την PAL και θα επιστρέφεται στον Αγοραστή χωρίς καμία επιβάρυνση του Αγοραστή. Σε κάθε άλλη περίπτωση επιστροφής προϊόντος από τον Αγοραστή, και υπό τον όρο τήρησης των ανωτέρω, η PAL θα επιστρέφει στον Αγοραστή την αξία του προϊόντος που έχει αποδεδειγμένα καταβάλει ο Αγοραστής.

Το επιστρεπτέο προϊόν πρέπει να επιστρέφεται στην κατάσταση στην οποία παραλήφθηκε από τον Αγοραστή, πλήρες και χωρίς φθορές μαζί με την συσκευασία του προϊόντος σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν κατά την παράδοσή του (Απόδειξη, Τιμολόγιο πώλησης και Δελτίο αποστολής). Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος βαρύνουν τον Αγοραστή. Σε περίπτωση μη τήρησης των ανωτέρω η PAL διατηρεί το δικαίωμα να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και αντικατάσταση του προϊόντος.

Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με τα παρακάτω θέματα ο Χρήστης - Αγοραστής μπορεί να απευθύνεται στην PAL τηλεφωνικά στο +30 2108000112 ή μέσω email στο customercare @pal.gr.

Επίσης ο Χρήστης – Αγοραστής στα πλαίσια απευθείας συνεννόησης του με την PAL, μπορεί να κάνει χρήση της πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (πλατφόρμα Η.Ε.Δ.) που είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση https://webgate.ec.europa.eu/odr σε όλες τις γλώσσες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Στην Ελλάδα ως σημείο επαφής της ΗΕΔ έχει οριστεί το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας –ΕΚΚ (Λεωφ. Αλεξάνδρας αρ. 144, ΤΚ 11 471, Αθήνα, τηλ. +30 2106460284, φαξ: +30 2106460784 www.eccgreece.gr, email: info@eccgreece.gr.